onsdag 24 oktober 2012

Tävling! Vinn din favorit prinsessa- tävlingen avslutad

Vilken av prinsessorna tycker du mest om?

Detta är den hemkära Magdalena...


Här sitter den världsvana Sigrid på sin jordglob


Blomsterflickan Inga


Lilla Britta är en riktig mästarinna på prinsessbakelser!



Vilken prinsessa tycker du är finast?
Rösta på din favorit och hon kan bli din. Lägg din röst genom att lämna
en kommentar nedan där du bara skriver ditt namn och vilken
 prinsessa du tycker mest om  eller skicka ett mail till galnaigarn@hotmail.se
Tävlingen avslutas söndagen den 25 November kl12.00
och vinnaren publiceras samma dag på vår blogg.
OBS!! Endast en röst per person.

// Lotta

9 kommentarer:

  1. Nu har ju min lilla Inez redan den finaste av de prinsessorna, men hon önskar sig en hemmakär Magdalena som vän =))
    Nu ska kika vidare på bloggen efter finaste julklappen till Inez!

    Kram Catta

    SvaraRadera
  2. hej
    jag röstar på Inga, hon e så fin.
    vinner jag så e det mitt barnbarn som får glädjas åt henne :)
    hälsningar Gunsan

    SvaraRadera
  3. Josephine Sundgren2012-10-25 22:13

    Hej jag röstar på Britta :) Min 4-åring skulle älska att få en sådan fin prinsessa i julklapp! Med vänlig hälsning, Josephine Sundgren

    SvaraRadera
  4. hej! Lilla Britta behöver nog hjälpa mig här hemma!! Hon ser ut och kunna det här med och baka! //Sarah Skog

    SvaraRadera
  5. Hej! Jag röstar för Sigrid, hon är mycket vacker och ser ut som hon gillar att resa precis som jag!
    Hälsningar :) Andrea

    SvaraRadera
  6. Jag tycker att Magdalena är jättefin! Henne skulle jag vilja vinna.
    /Catarina Magnusson

    SvaraRadera
  7. Jessica Österberg2012-10-29 08:09

    Blomsterflickan Inga är ju rosa och allt som är rosa är finast enligt min dotter :)
    Så henne skulle vi gärna vilja vinna!!

    SvaraRadera
  8. Min favorit är Britta! /Cissi (Lindblom)

    SvaraRadera
  9. Hemkära Magdalena behöver nog komma till 24:an så att vi kommer ihåg att vi skall gotta oss också nu när renoveringen snart är klar :-). Jättefina! /Lilli

    SvaraRadera